Czym wyróżnia się dobra firma SEO. Zdobądź więcej informacji.
Gdy prowadzisz swój biznes i tworzysz dla niego stronę www, niewątpliwie z czasem myślisz nad tym, jakie działania podjąć, żeby była ona widoczna jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Wiadomo przecież, że w XXI w. widoczność w sieci jest jedną z podstaw sukcesu, bo to właśnie tu szereg klientów po raz pierwszy przeczyta o twojej ofercie. Jak więc zatrudnić solidną firmę SEO? Polecamy kierować się sugestiami specjalistów, a najlepiej samego Google.
Google radzi, jak rozpoznać dobrą agencję SEO
Nie można negować, że cała branża SEO, innymi słowy działań skupiających się na optymalizacji stron www pod wyszukiwarki, powstała i nieprzerwanie rozkwita zasadniczo wyłącznie za sprawą wyszukiwarce Google. Mimo istnienia innych alternatyw, jak m.in. Bing, Yandex czy też Yahoo, nadal kluczowe są pozycje wypracowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy więc, kto potrzebuje zaistnieć w sieci, musi zapracować na swoje miejsce na pierwszej stronie w Google. W przypadku branż, gdzie konkurencja jest silna, na ogół jest to niemożliwe bez konsultacji ze specami z agencji SEO. Google zdecydowało się pomóc tym, dla których idea SEO jest nowością, i udostępniło krótki kurs, jak znaleźć solidną firmę SEO.
Cechy solidnej firmy SEO zdaniem Google
Maile Ohye, pracownica, Google z ponad 10-letnim stażem, klarownie objaśnia, jak poznać dobrą firmę SEO, wymieniając wśród nadrzędnych cech m.in.:
- dbałość o całościową widoczność strony internetowej, a nie tylko pozyskiwanie pozycji w wynikach wyszukiwania na konkretne słowa kluczowe,
- udzielenie stronie opieki technicznej oraz prowadzenie działań nad poprawą jej użyteczności,
- transparentność odnośnie planowanych wdrożeń, np. poprzez stały dostęp do statystyk strony oraz cykliczne raporty,
- zdolność oceny czasu i budżetu potrzebnego do wykonania planowanych działań,
- rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od gruntownego audytu strony.
Przedstawicielka Google wskazuje też, iż rzetelna firma SEO nigdy nie obieca spektakularnych wyników z dnia na dzień, ponieważ optymalizacja strony www jest procedurą długofalowym, niejednokrotnie dającą wymierne efekty zazwyczaj po kilku miesiącach pracy.