Sponsorujesz biegi sportowe? Nie zapomnij o gadżetach dla biegaczy

Biegi są w tej chwili ulubioną aktywnością wielu Polaków. To sport, który można uprawiać wszędzie, ponieważ nawet w dużych miastach nadal istnieją rozległe parki i deptaki, gdzie można biegać. A co kluczowe – bieganie niewiele kosztuje. Wystarczą zaledwie przewiewny t-shirt, dobre buty i szczypta zapału.

Gadżety dla biegacza – co otrzymują sportowcy maratonów

Także w niedużych miasteczkach co roku organizuje się biegi, w których biorą udział zarówno pasjonaci tego sportu, jak i profesjonaliści. Zapisanie się na tego rodzaju event sportowy w wielu przypadkach łączy się z nieznaczną opłatą, w ramach której poza możliwością startu biegacze dostają również drobny zestaw gadżetów. Podstawą takiego pakietu startowego najczęściej jest numer startowy,oddychający t-shirt , czasami napój izotoniczny. Jednakże coraz częściej promotorzy biegów dołączają do nich inne gadżety dla biegacza. Na bardziej prestiżowych eventach sportowych mogą to być m.in. opaski do biegania na ramię, w których można trzymać klucze albo telefon, pojemniejsze pasy sportowe na biodra, czyli popularnie nerki, albo mały ręcznik do otarcia potu. Biegacze bardzo lubią dostawać takie pakiety gadżetów, bowiem nawet jeśli nie wywalczą w biegu nagradzanej pozycji, to t-shirt z logo imprezy pozostanie na zawsze pamiątką z partycypacji w biegu. Co istotne, jest to pamiątka praktyczna, którą biegacz może zakładać podczas codziennych treningów.

Zastosowanie gadżetów dla biegaczy w działaniach promocyjnych

Wielkie i małe imprezy sportowe rzadko radzą sobie bez pomocy sponsorów, którzy ponoszą gros kosztów ich organizacji. Na ogół logotyp patronów i organizatorów biegów drukuje się nie tylko na banerach czy plakatach reklamujących imprezę, ale także i na gadżetach przekazywanych biegaczom. Zależnie od rodzaju surowca czy tkaniny, z którego wyprodukowane są gadżety dla biegaczy, do umieszczenia na nich logotypu organizatorów stosowane są przeróżne techniki nadruku. W przypadku t-shirtów jest to zazwyczaj sitodruk, który gwarantuje dużą żywotność grafiki.