Projekt gazety. Zobacz, kto potrafi to sporządzić
Firmowy biuletyn to bardzo dobra forma komunikacji między pracownikami, ale też działanie wykraczające poza mury firmy. Zastanówmy się więc, jakie treści warto umieścić w takiej gazetce i dlaczego warto zdecydować się na ten rodzaj komunikacji.
Projekt gazety – zagrzewa do pracy załogę
Firmowy biuletyn może spełniać dwie funkcje. Kluczową jest wspieranie komunikacji wewnątrz przedsiębiorstwa – informowanie o osiągnięciach, pochwalenie się ponadprzeciętnymi wynikami, wywiady z przodującymi pracownikami. Wewnętrzne gazetki mają duże znaczenie dla działania całego przedsiębiorstwa, ponieważ świetnie motywują personel. Dzięki temu członkowie załogi bardziej angażują się w życie korporacji, czują więź z zespołem, a ich codzienne zadania przynoszą im więcej satysfakcji. Badania pokazują, że korporacyjny biuletyn sprawia, że pracownicy utożsamiają się z wytwarzanymi towarami, poprawie ulega też atmosfera w zakładzie. Dużą zaletą jest także usprawnianie kanałów komunikacji pomiędzy działami, które bywają głównym powodem konfliktów w wielu firmach. Firmowy biuletyn gwarantuje również całkowitą jawność planów korporacji.
Projekt gazety – realizuj cele promocyjne
Oczywiście korporacyjny biuletyn to także wspaniała forma komunikacji na zewnątrz. Broszura trafia do odbiorców takich jak: konsumenci, firmy konkurencyjne, organizacje polityczne, uczniowie. Gazeta firmowa dzięki temu reklamuje działania naszego przedsiębiorstwa, zwiększa sprzedaż oraz stanowi część profesjonalnego PR. Myśląc o wydawaniu gazety korporacyjnej musimy w pierwszej kolejności zaangażować zespół redakcyjny i przemyśleć szatę graficzną. Można w tym zakresie posiłkować się usługami profesjonalistów (np. grafików projektowych), którzy wymyślą projekt gazety, zaplanują ilość stron i zajmą się kwestiami technicznymi. Z ich pomocą gazeta korporacyjna na pewno osiągnie sukces.
Kontakt:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków
Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail:
[email protected]