Planujesz otworzyć sklep online? Jeżeli masz już stronę firmową na WordPress, jak również jeżeli nie dysponujesz żadną stroną www i zaczynasz od zera, sklep na wtyczce WooCommerce jest wyśmienitym rozwiązaniem. Czemu warto założyć sklep WooCommerce? Ze względu na to, jak ogromną popularnością mogą pochwalić się strony tworzone z zastosowaniem WordPressa,Czytaj więcej →

Sieć to miejsce, gdzie nadzwyczaj szybko da się zdobyć informacje o każdej sferze życia. Internauci mają szczególną słabość do szukania porad w wyszukiwarce Google odnośnie zagadnień zdrowotnych, często nawet poprzedzając ostateczną decyzję o konsultacji z lekarzem godzinami przeszukiwania sieci z nadzieją na własnoręczne odnalezienie rozwiązania problemu. Lecz czy to rozsądnyCzytaj więcej →

By klient znalazł twój biznes powinieneś nie tylko złożyć stronę firmową, ale także zatroszczyć się o jej pojawianie się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Do tego kluczowa jest treść strony i to czy regularnie dodawane są do niej kolejne wyczerpujące i przydatne dla odbiorcy artykuły. Ale nie wolno też pomijaćCzytaj więcej →

Mimo, że Małopolska to jedno z mniejszych województw w Polsce, ma ono mnóstwo do zaoferowania zarówno odwiedzającym zza granicy, jak i z innych części kraju. Dzieje się tu wiele, toteż często trudno znaleźć coś dla siebie w gąszczu wiadomości o zbliżających się eventach kulturalnych czy sportowych i najciekawszych atrakcjach wCzytaj więcej →

Zapewne nieraz szukałeś przepisu na idealny obiad. Niektóre z wyników wyszukiwania wyglądają bardziej atrakcyjnie od innych, ponieważ prezentują dodatkowo zdjęcie potrawy czy informacje o czasie jej przygotowania. W tym artykule opisuję, jak uzyskać taki efekt i urozmaicić widok przepisów kulinarnych w SERP. Czym są dane strukturalne typu Recipe i jakieCzytaj więcej →

Powinieneś zadbać o to, by Twoja firma była dobrze widoczna w wynikach wyszukiwania oraz w odpowiedni sposób informowała użytkowników o swojej działalności. Można to osiągnąć między innymi za pomocą danych strukturalnych LocalBusiness. Dzięki nim możesz przedstawić informacje o firmie, która działa lokalnie. Czym są dane strukturalne LocalBusiness? Za pomocą typuCzytaj więcej →

To, czy serwis internetowy osiągnie sukces, zależy od wielu czynników. Jednym z nich jest monitorowanie zachowań użytkowników. Pozwala to lepiej zrozumieć, w jaki sposób poruszają się oni po stronie oraz w jaki sposób korzystają z proponowanych pozycji. Gromadzenie tego typu danych powinno być podstawą w planowaniu rozwoju witryny. Jednak abyCzytaj więcej →

Zgodnie z internetowym wydaniem Słownika Języka Polskiego PWN audyt to ewaluacja firmy, przedsiębiorstwa bądź spółki pod kątem wielu obszarów, między innymi organizacyjnych i finansowych, a także analiza perspektyw przyszłego rozwoju. Czym, biorąc powyższe pod uwagę, jest zatem audyt SEO? Jest to głęboka analiza strony internetowej, oceniająca przeróżne jej aspekty, jakCzytaj więcej →

Ogólna dostępność internetu oraz prostota użycia go do znalezienia potrzebnych produktów i usług spowodowała, iż każda marka pragnie teraz być zauważalną w sieci. W rzeczy samej, samo posiadanie strony www nie znaczy, iż potencjalni klienci do nas trafią – kluczowa jest wszak obecność na pierwszych miejscach w wynikach wyszukiwania. MnóstwoCzytaj więcej →